domingo, 29 de noviembre de 2015

Otsoa eta Superheroiak


Tela hau ikusi nuenean erosi egin behar izan nuen, jeje...Nire seme alabentzat apropos aproposa iruditu zitzaidan. Otsoei aurre egiten dien superheroia! Nire alaba ez da batere printzesa...

Cuando vi esta tela la tuve que comprarla (je,je...)porque me pareció perfecta para mis hijos: unos superheroes con el lobo! Mi hija no es nada princesa...

Alabarentzat Free Stars Ottobre 01/2015 eta leggings naii:





Enlazo  con fans de Ottobre!

Semearentzat, Ottobre 04/2015 eko kamiseta  hau, ez naiz gogoratzen ze patroi zen..ez nago etxean eta...

Para mi hijo una camiseta de Ottobre 04/2015. No me acuerdo de cual es el patrón, no estoy en casa hoy...




                                                     Igande on pasa!!!
                                              Que paseís un buen domingo!

7 comentarios:

  1. Eta non erosi dituzu oihal eder horiek?? Ederrak dira eta... (jantziak ere bai, e?)

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Ahaztu ein jatan ipintzia,nobata xamarra naz eta...
      Lillestoffen web orrian!holako arrebato baten...

      Eliminar
  2. Ahaztu ein jatan ipintzia..oraindik nobata xamarra naz eta!
    Lillestoffen web orrian!holako arrebato baten...

    ResponderEliminar
  3. Vaya vestido y camiseta más chulos , la tela es preciosa.

    ResponderEliminar
  4. Es que realmente la tela es original!!!
    Muy bonitas las dos prendas, gracias por enlazar!

    ResponderEliminar
  5. Lillestofen web orrialdean sartu naiz eta ez dut aurkitzen, ez duzu hortik enlazea edukiko ez?

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Udan erosi nuen baliteke dagoeneko ez egotea,baina ottobreren etsy dendan ikusi nuen lehengoan!begiratu hor!

      Eliminar