lunes, 29 de enero de 2018

ZIENTZIKARIAK/ CIENTIFICOS


Behin nire alabak etxean afaltzen geundela esan zuen: "Etxeko zientzilaria aita da" eta ni harrituta gelditu nintzen. Aita zientzilaria??? Aita fisikako irakaslea da eta amak ikerketan lan egiten du. Aitak zientzia erakutsi eta amak zientzia egin! Beraz, oihal hau ikusi nuenean bi aldiz pentsatu gabe erosi nuen. 

Una vez que estábamos cenando todos en casa mi hija dijo: "El científico de casa es aita" y yo me quedé perpleja. Aita el científico??? Aita es profesor de física y ama trabajando en I+D. Aita enseña ciencia y ama hace ciencia! Por lo que cuando vi esta tela la tuve que comprar. 





Semeari ere kamiseta bat josi nion, baina ez daukat argazkirik.

Le cosí una camiseta a mi hijo con la misma tela, pero no tengo fotos. 



 04/2016 Ottobreko Hummingbird patroia erabili dut berriz, hemen egin nuen bezala, behetik zabalduaz estutu barik. 

He utilizado el patrón Hummingbird de la Ottobre 04/2016, como lo hice aquí, pero ensanchando los bajos en vez de estrecharlos. 


Telak: Lillestoff
Patroia: Humingbird Ottobre 04/2016
              Fans de Ottobre
              Euskaraz eskuz egina




1 comentario:

  1. ES un vestido chulísimo y las rayas de los leggins y el ribete amarillo del cuello hacen un conjunto genial. Gracias por enlazar. besos

    ResponderEliminar